Marketingmail

Voedsel voor uw marketingbrein.

In Dutch only, apologies.

Ik stuur af en toe, compleet ad-hoc een mailtje uit met verzamelde links en gedachten rond marketing

Eerst eens eentje lezen?

Marketingmail #1: humaning, Orwell's 6 schrijftips, een ode aan notion.

Marketingmail #2: de Hollandse invasie, Mark van de marketing, hulp voor kleurgestoorden.

Marketingmail #3: express niks feestelijks.

Marketingmail #4: no-code, coaches en courses, vacatures met Dafalgan, oud internet.

Marketingmail #5: mijn personal brand *kuch*, lijstjes over lijstjes, podcastoverload

Marketingmail #6: niks over Clubhouse, Gamestop, Signal of DogeCoin.

Marketingmail #7: marketer, maker, groeier.

Marketingmail #8: transparante salarissen, dansende handjes, excel-nerds.

Marketingmail #9: (re)branding, contentstress, ethische vragen en intentional careers.

Marketingmail #10: #paaspauze

Marketingmail #11: over vergelijkingsdrang, Jeff van de boekenwinkel, ceeveetjes en businesscards.

Marketingmail #12: de meest gegeerde marketingprofielen in Vlaanderen.

Marketingmail #13: een wendbaar brein en authentieke marketingmadammen met kaas.

Marketingmail #14: over het imago van marketing en wat ongevraagd carrière-advies.

Marketingmail #15: dissidente meningen van lezers en een resem toffe linkjes.

Marketingmail #16: over persona’s (of avatars?), mensch-zijn en nog vanalles.

Marketingmail #17: iets heel persoonlijks, productivity porn en een bergje random links.

Marketingmail #18: over hongerige marketingbreinen, online netwerken en tinternet.

Marketingmail #19: filosofische mijmeringen over werk en playing hard to get.

Marketingmail #20: Nog eens over Ryan Reynolds en carrièrekeuzestress.

Marketingmail #21: over chaos marketing en pillen voor 1 september.

Marketingmail #22: eentje met wat muzikale helden en een goed geklede marketeer.