Marketingmail
Voedsel voor uw marketingbrein.
In Dutch only, apologies.
Ik stuur af en toe, compleet ad-hoc een mailtje uit met verzamelde links en gedachten rond marketing
Eerst eens eentje lezen?
Marketingmail #1: humaning, Orwell's 6 schrijftips, een ode aan notion.
Marketingmail #2: de Hollandse invasie, Mark van de marketing, hulp voor kleurgestoorden.
Marketingmail #3: express niks feestelijks.
Marketingmail #4: no-code, coaches en courses, vacatures met Dafalgan, oud internet.
Marketingmail #5: mijn personal brand *kuch*, lijstjes over lijstjes, podcastoverload
Marketingmail #6: niks over Clubhouse, Gamestop, Signal of DogeCoin.
Marketingmail #7: marketer, maker, groeier.
Marketingmail #8: transparante salarissen, dansende handjes, excel-nerds.
Marketingmail #9: (re)branding, contentstress, ethische vragen en intentional careers.
Marketingmail #10: #paaspauze
Marketingmail #11: over vergelijkingsdrang, Jeff van de boekenwinkel, ceeveetjes en businesscards.
Marketingmail #12: de meest gegeerde marketingprofielen in Vlaanderen.
Marketingmail #13: een wendbaar brein en authentieke marketingmadammen met kaas.
Marketingmail #14: over het imago van marketing en wat ongevraagd carrière-advies.
Marketingmail #15: dissidente meningen van lezers en een resem toffe linkjes.
Marketingmail #16: over persona’s (of avatars?), mensch-zijn en nog vanalles.
Marketingmail #17: iets heel persoonlijks, productivity porn en een bergje random links.
Marketingmail #18: over hongerige marketingbreinen, online netwerken en tinternet.
Marketingmail #19: filosofische mijmeringen over werk en playing hard to get.
Marketingmail #20: Nog eens over Ryan Reynolds en carrièrekeuzestress.
Marketingmail #21: over chaos marketing en pillen voor 1 september.
Marketingmail #22: eentje met wat muzikale helden en een goed geklede marketeer.